HTML

7

2010.05.02. 17:59 | xenosz | Szólj hozzá!

Pár napja elkezdtem sakkozni. Idáig jórészt csak honfoglalóztam,meg chaten kvízeltem,amit már kezdek kissé unni. Mármint,hogy mindig oda járok. Viszont eléggé megtetszett ez a sport,így sokat vagyok fenn ezen az oldalon. http://www.sakk.hu/ .

Tetszik,mert gyűjthetek pontokat is.A súgó szerint az Élő-pontszámítás szerint számolnak.Már rég sakkoztam,így el is felejtettem milyen:) 

Regisztráció után több szobába lehet belépni.Ha megvan a maximális létszám egy szobában,akkor oda már nem,csak ha előfizetésed van. Szerintem értelmetlen egy egyszerű sakkoldalon.Ha nem férek be valahova megyek a másikba.  Belépés után egy flyordie.com nevű oldalra irányít. Szoba van bőven,meg játékos. Egyetlen bajom,hogy a játékosok enyhén szólva nem ismerik az alapvető illemszabályokat sem. Elenyésző részük köszön a parti elején,még akkor sem,ha én üdvözlöm őket. A játék végén ha nyerek egyszerűen kilépnek gratulálás helyett.,vagy ha rosszul áll a szénájuk, már játék közben is. Ha jól állnak ,vagy nyernek többször kárörvendő szöveget vágnak az ember fejéhez. Mondjuk ez inkább a magyar szobára jellemző,úgyhogy inkább oda megyek most már,ahol nincs magyar. Bár a köszönés a külföldiek körében sem népszerű,de legalább nem káromkodnak,vagy legalább nem értem,amit mondanak:)

 

 

Címkék: sakk flyordie illemszabály sakk.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://xenosz.blog.hu/api/trackback/id/tr871969079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása